فلزیاب ومدارات محرمانه

این وبلاگ صرفا برای اشنایی با انواع مختلف فلزیابها نحوه کار کرد ,اپراتوری میباشد.

فلزیاب ومدارات محرمانه

این وبلاگ صرفا برای اشنایی با انواع مختلف فلزیابها نحوه کار کرد ,اپراتوری میباشد.

انواع جیوه و موارد مصرف ان

جیوه یک فلز مایع هست با وزن حجمی بالا .از ترکیبش با طلا اکسید جیوه بدست میاد که عامیانه بهش میگن ملقمه .
جیوه بینهایت سمیه و حین استفاده از اون باید دهنتونو پر از اب کنید و پوستتونو با روغن وازلین چرب کنید و پنه اغشته از روغن رو بزارین تو گوشتون چون از طریق پوست جذب میشه .هیچ وقت جیوه رو حرارت ندین بخارش سریعا ادمو میکشه .یک کیلو طلا رو با ده گرم جیوه میشه ترکیب کرد .دیگه هیچ اثری از طلا وجود نخواهد داشت .

در علم قدیم کیمیا و سیمیا هر فلزی رو یک همسر براش انتخاب میکردن .همسر طلا جیوه هست .اگه یه صفحه از شیشه رو که لبه داشته باشه و صیقلی باشه و لبه کناری با انحنا نداشته باشه رو روی زمین تراز کنید بصورت افقی که دهم درجه هم کچ نباشه وقتی چند گرم جیوه بریزین یه گوشش و یه تیکه طلا بزارین یه گوشه دیگش جیوه حرکت کرده و خودشو به طلا میرسوه .با این روش قدیما برای پیدا کردن طلا استفاده میشده .در جریان باشید که چون فلز هست میتونه با چرخش مزین و تغیر انومالی زمین هم حرکت کنه .البته نیروی کوریولیز هم روش تاثیر داره ..ولی باید جیوه خالص باشه و روش خالص سازیشم حرارت دادن و تبخیر و تصعید هست چندین بار ولی بینهایت خطر ناکه .بهترین جیوه در بازار ایران جیوه مرک المان(merk) ولی تجار برای سود بیشتر از سرب استفاده میکنن و وزنشو میبرن بالاتر .چون واحد فروشش گرم هست .وقتی بریزین تو یه ظرف پیرکس و بچرخونیدش میبینید که ظرف سیاه میشه و این همون سربه .جیوه مرک اصل رو فقط از شرکت مرک المان تهیه کنید .در خصوص جیوه قرمز یا جیوه اتمی خدمتتون عارضم که این جیوه از جیوه خالص استفاده شده ولی با شتاب دهنده و در مجاورت پلوتونیوم .با این عمل قدرت جذب و ربایش به سمت طلا بیشتر میشه .در صنایع ازمایشگاهی نیروگاهای اتمی در حال حاضر استفاده میشه و خرید و فروشش سند مرگ رو امضا میکنه .اکتیو شدش گرمی بیست تا پنجاه میلیون قیمتشه .روش تستش اینه که وقتی نزدیک تلویزیون لامپی که تفنگ الکترونی داره کنید تصویر به هم میریزه .روی تلویزیون های ال ای دی و .... اثری نداره . احتمال انفجار داره حملش .و خودش رو در باکسهای سربی در چند جعبه داخل هم نگه داری مکنن تا تشعشعش مشکل درست نکنه .سه چهار مدل داره که بیست بیست و پنجاه پنجاه و هفتادو پنچ هفتادوپنج و صد صد هست که صد صدش برای تولید کیک زرد و... استفاذه میشه .بیست بیستش در درمان و پزشکی استفاده میشه و یک سی سی ازش رو به بدن تحت شرایط خاص تزریق میکنن تا باعث افزایش عمر و دیر انزالی بشه .شاد بودن رو فراموش نکنید



اسکنر هوایی یا رادار پرنده OKM برای اسکن کل منطقه

اسکنر هوایی یا رادار پرنده OKM برای اسکن کل منطقه
Open in new window
این دستگاه با پرواز بر منطقه مورد نظر میتواند تا 45 متر در زمین نفوذ کرده و هر نوع فلز.دفینه یا اتاقک را تشخیص بدهد . (بستگی به شرایط خاک و اندازه و نوع هدف متفاوت است و کم یا زیاد میشود)
Open in new window
سیستم کار آن شامل کمترین خطا می باشد چون به طور همزمان از سیستم جی پی آر و مادون قرمز و دوربین خیلی دقیق دیجیتال با کیفیت یک میلیون پیکسل میباشد .

منطقه مورد اسکن آن در هر دفعه 500 متر و طول پرواز آن برای هر دفعه 20 دقیقه می باشد .

از طریق سیستم جی پی اس میتوان آن را کنترل کرد که دقیقا بر فراز کدام منطقه پرواز کند .در حین پرواز تصویر گرفته شده از زیر خاک منطقه را به یک گیرنده که در نزدیکی ان هدف قرار دارد میفرستد و میتوان از طریق همان دستگاه گیرنده آن را کنترل کرد .

اگر به هر دلیلی تماس با آن قطع شود دارای سیستم فرود خودکار است که به دستگاه ضربه ای وارد نشود .

4 رادار آن با 2000 دور گردش در دقیقه بهترین اسکن را از منطقه میگیرند .مزیت دیگر این دستگاه این است که بدون صدا کار میکند .
گارانتی تا 2 سال